Scoatere mijloace fixe constatate lipsa la inventariere
In urma inventarierii mijloacelor fixe, la data de 31.12.2023 s-a constatat ca unele echipamente nu mai sunt, si anume: laptopuri, telefoane, camere foto. Echipamentele sunt complet amortizate la data de 31.12.2023 si au fost achizitionate in anii 2011, 2013, 2019. Explicatiile primite din partea conducerii au fost ca aceste mjloace fixe nu mai exista, au fost pierdute si nu mai stie nimeni nimic de ele si nici nu au fost predate vreunui centru de colectare deseuri.
Cum pot fi scoate din gestiune aceste mijloace fixe care nu mai exista si ce documente trebuie intocmite in acest sens?
Administratorul este de acord sa se intruneasca o comisie si sa se emita o decizie prin care se explica ce s-a intamplat: furt, pierdere, fara a se imputa cuiva aceste lipsuri.
Multumesc!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!