Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Sedii secundare. Impozit pe venit

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 23 Oct 2022

Intrebare: Avem o controversa despre impozitul pe venitul din salarii daca se plateste pe puncte de lucru (CIF-uri specifice fiecarui punct de identificare fiscala) virand colegii nostri din teritoriu la trezoreriile locale sumele de plata, dvs. cum vedeti ca se platesc local, desi impozitul pe venitul din salarii stim ca este o contributie la bugetul de stat? Pentru S1001-anexa 6 conform OMFP 2873/2016, la rd.13 - buget de stat sau rd.19 - buget local cum sa se raporteze? Va multumim frumos!

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4910

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

Apr172024

Obligatii fiscale si contabile privind inchirierea sediului social

de Dani Cucu valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Am inchiriat un sediu nou, contractul este semnat in decembrie, in posesia spatiului am intrat cu 14.04 pentru a putea face modificari, de mutat ce putem muta cu 15.05, pana atunci nu platim chirie. La vechiul sediu eliberam cu 07.06. 1) Cand trebuie declarat la Registrul Comertului? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece? e nr 133 birou si 137 ...
Feb232024

Avantaj asimilat salariului. Tratament fiscal. Impozit pe venit

de Nicolae Liviu valabil la 23 Feb 2024
Intrebare: Va multumesc pentru raspunsul dvs. prompt. Revin cu o completare la intrebare. Daca aceeasi cheltuiala este pe un SRL, platitor de impozit pe profit, care se ocupa cu efectuarea de cursuri pentru copii, CAEN 8559 Alte forme de invatatamant, cheltuiala de supervizare pentru omul care se ocupa cu invatarea copiilor este deductibila? La fel, cheltuiala a fost facuta pe numele asociatului care se ...
Feb102024

Decontare cheltuieli sediu social

de Ela Dumitra valabil la 10 Feb 2024
Intrebare: Se pot deconta pe firma achizitii mobila, modernizare sediul social, chiar daca nu exista activitate acolo? Care sunt riscurile avand in vedere ca societatea este neplatitoare de TVA si este impozit micro?
Ian292024

Clauza de mobilitate si diurna

de Alexandru Palaghia valabil la 29 Ian 2024
Intrebare: Daca se specifica in contractul de munca ca salariatul beneficiaza de clauza de mobilitate, se poate acorda si diurna si contravaloarea clauzei de mobilitate? In ce conditii clauza de mobilitate beneficiaza de scutirea de impozite si contributii salariale aferente plafonului de 33% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat? Multumesc!
Ian032024

Sumele acordate angajatilor care desfasoara activitati in regim de telemunca, sunt impozabile la salariat in 2024

de Dana Hristu valabil la 03 Ian 2024
Intrebare: De la 1 ianuarie 2024 o companie care a acordat suma de telemunca angajatilor sai, aflati in telemunca, conform legii, care este procedura prin care compania nu mai acorda aceasta suma incepand cu data de 01.01.2024? Mentionam ca aceasta era prevazuta in ROI. Multumesc.
Dec132023

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu cazarea salariatilor in localitatea in care isi are sediul firma

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Dec 2023
Intrebare: Avem un angajat in functie de conducere care locuieste la o distanta de 80 km de la locul de desfasurare a activitatii. Acest angajat lucreaza in regim hibrid, si la sediul firmei si in regim de telemunca. Sunt zile in care fiind la sediul societatii nu pleaca acasa, ramane peste noapte in localitatea unde isi are sediul firma, care este identic cu locul de desfasurare a activitatii acestui ...