Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 9 Mai 2025

Stornare avans din 2015

Intrebare: Societatea noastra executa lucrari de renovare la o cadire detinuta in proprietate. In luna decembrie 2015 plateste un avans in baza facturii emise de furnizor pt. suma de 1.000 lei la care se adauga tva de 24% (total factura 1.240 lei).
In data de 31.03.2016 se primeste o situatie de lucrari in suma de 5.000 lei, iar factura este emisa de furnizor in data de 02.04.2016 astfel:
- lucrari executate 5.000 lei + tva 20% = 6.000 lei
- storno avans 1.000 lei + tva 20% =-1.200 lei
Va rugam sa ne precizati daca aceasta factura a fost emisa corect, daca nu, cum ar fi corect si care ar fi inregistrarile in contabilitate?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

08Mai2025

Activitatea de creditare

de Profeanu Laura valabil la 08 Mai 2025
Intrebare: Multumesc pentru raspuns. Exista vreo posibiltate de finantare care sa nu implice dobanda - transfer fonduri pentru initiere actiivtate (plata salarii, deplasari, etc)?
07Mai2025

Activitatea de creditare

de Profeanu Laura valabil la 07 Mai 2025
Intrebare: In cazul unei filiale nou infiintate in Slovenia care momentan nu dispune de cash poate firma mama din Romania sa imprumute o anumita suma? Care sunt inregistrarile contabile in acest caz?
07Mai2025

Schimbare administrator societate

de Gina Popescu valabil la 07 Mai 2025
Intrebare: La o societate s-a schimbat administratorul (asociat unic) in data de 10.03.2025. Pe numele vechiului asociat au ramas creditarile catre societate precum si deconturile care nu au fost achitate. Intrebarea este daca i se pot achita vechiului asociat creditarile si deconturile. Firma de contabilitate nu a fost la timp informata de schimbarea administratorului si declaratiile au fost depuse cu ...
06Mai2025

Creante sub forma unor avansuri

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Mai 2025
Intrebare: O societate a platit unei alte societatii o factura proforma in anul 2023, un avans pentru o masina, dar ulterior masina a fost achizitionata cu un alt credit. Societatea careia i s-a platit avansul nu mai vrea sa returneze banii si acum este data in judecata. Avansul a fost inregistrat pe contul 409. La 31.12.2024 pe ce cont se inregistreaza acest avans?
03Mai2025

Monografie contabila operatiuni Pay Point

de Mariana Prejbeanu valabil la 03 Mai 2025
Intrebare: O societate desfasoara operatiuni de tip PayPoint - incasari a facturilor de utilitati, internet, telefonie, reincarcare cartele telefonice, etc.. Banii incasati pentru utilitati se depun la banca si se face ordin de plata catre PayPoint Services. La sfarsitul lunii, PayPoint emite factura pentru serviciul de incarcare electronica telefonie, factura cu TVA. Mentionez ca incasarea de la ...
01Mai2025

Restaurant, evidenta stocuri

de Elena Garofil valabil la 01 Mai 2025
Intrebare: Un restaurant doreste sa tina marfa cantitativ valoric in loc de global valoric. Pana acum era tinuta global valoric. Prima intrebare ar fi: poate sa tina cantitativ valoric si daca da, a doua intrebare ar fi daca poate sa schimbe in cursul anului din global valoric in cantitativ valoric.