Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Aprilie 2024

Tratamentul punerii la dispozitie de spatiu comercial in incinta propriului spatiu comercial

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: Un magazin de haine second hand doreste sa organizeze un bazar in incinta magazinului. Prin bazar, administratorul descrie ca in locatia sa vin alte persoane fizice care isi vand bunurile proprii. Nu ma pot gandi decat LA CONSIGNATIE in acest moment, insa el spune ca nu este consignatie si ca daca alte magazine din judet au facut "bazar" inseamna ca si ea poate. Exista vreo metoda legala de a face aceast bazar? Consider ca doreste acest bazar pentru promovarea afacerii sale. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Cod CAEN: 4642

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Aug252023

Tranzactii in regim de consignatie

de Profeanu Laura valabil la 25 Aug 2023
Intrebare: O societate A, platitoare de TVA, domeniu de activitate comert calculatoare, doreste sa ia in consignatie de la SRL-uri diverse produse. Care este procedura? Societatea A ia in consignatie un pc la valoare de 5000 lei, percepand un comision de 15%. Cand societatea A gaseste clientul, cum se intocmeste factura? Care este baza? TVA-ul? Care este monografia contabila?
Feb132023

Alocarea costurilor asupra produselor finite, contabilitatea de gestiune

de Amelia Dumitras valabil la 13 Feb 2023
Intrebare: 1. Va rog sa precizati in intelesul prevederilor OMF 1826/2003 pct.1 daca modul de organizare a contabilitatii de gestiune si pe cale de consecinta de alocare a costurilor de exploatare este sau nu prerogativa firmelor in specificul fiecarui contribuabil in parte. 2. In cazul costurilor de exploatare nealocate in mod direct unui produs, firma in baza contabilitatii de gestiune adaptata ...
Feb222022

Baza legala aferenta contabilitatii de gestiune

de Ela Dumitra valabil la 22 Feb 2022
Intrebare: Societatea noastra executa la comanda, parti metalice, ansamblu de diverse obiecte (usi, pereti de sticla, scari metalice etc.) Nu exista linie de productie. Totul este facut pe comanda, in functie de solicitarile clientului. Se intocmesc contracte de prestari servicii anexe pentru fiecare client cu detalii de executie (desen, cote, termene de predare). Intrebarea este daca suntem obligati sa ...
Oct282019

Evidenta ambalajelor pentru calculul contributiilor la Fondul de mediu

de Ionut Jinga valabil la 28 Oct 2019
Intrebare: In Ordinul nr. 149, recunoasterea cantitatilor de deseuri valorificate/reciclate in mod individual se face numai pe baza existentei inregistrarilor in evidentele contabile in conturi de stocuri distincte la o valoare justa a deseurilor de ambalaje generate din activitatea proprie, inclusiv cele returnate de la beneficiari si pe baza evidentei gestiunii deseurilor. Se intelege astfel ca deseurile ...
Mar262018

Refacturare energie electrica catre chirias. Elemente de cost

de Constanta Popa valabil la 26 Mar 2018
Intrebare: In situatia in care detin un spatiu inchiriat, iar furnizorul imi refactureaza energia electrica, care sunt elementele de cost care trebuie luate in calcul pentru a stabili pretul unui kw? Proprietarul ataseaza o copie dupa factura, in cazul de fata, Distributie Oltenia.
Aug112017

Cheltuieli integrate in costul de productie

de Costin A. Istrate valabil la 11 Aug 2017
Intrebare: In ce masura urmatoarele cheltuieli (aferente personalului direct productiv) pot fi incorporate in costul de productie? a) contravaloarea echipamentelor tehnice primite de angajat sub forma de aparatura, dispozitive, unelte, alte mijloace asemanatoare, necesare in procesul muncii – cheltuieli directe b) contravaloarea echipamentului individual de protecție cu care este dotat fiecare ...