Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Septembrie 2025

UM utilizata in SAF-T pentru declararea chiriei lunare facturate

valabil la 05 Feb 2025
Intrebare:

Societatea noastra inchiriaza un imobil ca spatii de birouri. Contractele mentioneaza pretul lunar al chirie ca fiind echivalentul in lei al unei sume in euro. Facturarea chiriei se face lunar.

In contextul declaratiei Saf-T, incepand cu anul 2025, suntem obligati sa utilizam anumite unitati de masura, standardizate. Pentru emiterea unei facturi de chirie lunara care ar fi cea mai corecta unitate de masura sa o utilizam? ( pana la decembrie 2024 pe factura era scris "chirie luna buc 1 ......")

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

11Aug2025

Facturare servicii inchiriere. Cota tva aplicabila

de Vera Constantin valabil la 11 Aug 2025
Intrebare: Societatea detine cladiri ce le inchiriaza diversilor chiriasi. In contextul modificarii cotei de TVA, va rugam sa ne indrumati ce cota de TVA trebuie aplicata in aceasta luna. 1. Indexare chirie pentru luna iulie, facturata in august Conform contractului, chiria se indexeaza la aniversarea fiecarui an de contract, in baza indicelui IEAPC publicat de Eurostat. Valoarea indicelui nu a fost ...
31Iul2025

Fapt generator contracte de inchiriere

de Gina Popescu valabil la 31 Iul 2025
Intrebare: In temeiul art. 281, art. 8 si a normelor metodologice referitoare la acelsi articol, care este diferenta dintre termen de plata mentionat pe factura si data prevazuta in contract pentru plata serviciilor prestate? Intrebarea este in contextul unei facturi de chirie emisa in Iulie pentru luna august cu scadenta in august. Are nevoie de regularizare?
18Iul2025

Contract de inchiriere - activitate jocuri de noroc. Implicatii fiscale

de Ionut Jinga valabil la 18 Iul 2025
Intrebare: O societate comerciala cu activitatea principala baruri, colaboreaza cu o alta societate comerciala care detine automate de jocuri electronice (slot machines). Colaborarea este pe baza de contract de inchiriere. Pana in iunie anul curent se factura o chirie fixa si in functie de incasari o chirie variabila. Partenerul care detine automatele de jocuri electronice spune ca incepand din iulie ...
24Mai2025

Inchiriere imobil. Regim TVA

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Mai 2025
Intrebare: Cum se poate factura inchirierea la un imobil (construit recent) catre o alta societate platitoare de TVA, cu TVA =0, taxare inversa si cu TVA si efectele asupra TVA in fiecare caz?
26Mai2025

Nota de debitFactura de compensare - inregistrari contabile, codificari SAF-T

de Costin A. Istrate valabil la 26 Mai 2025
Intrebare: Suntem o firma ce asambleaza cabluri in sistem lohn. In luna martie am primit o reclamatie de calitate de la clientul extern privind modul de asamblare a cablurilor, produsele fiindu-ne trimise inapoi spre reparare si totodata ni s-a emis o factura de reclamatie - Belastungsanzeige (nota de debit = cv materii prime, materiale + manopera). Dupa reparare, la livrare, clientul ne cere sa ...
18Feb2025

Organizare eventimente. Tratament tva

de Olga Crevelescu valabil la 18 Feb 2025
Intrebare: O societate cu domeniul principal de activitate Restaurante cod CAEN 5610 si care desfasoara si activitate de organizare evenimente poate sa factureze clientului separata chiria salii de evenimente fara tva si serviciile de restaurant aferente evenimentului cu cota de 19 si 9% dupa caz?
x