Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 2 Decembrie 2023

Achizitie intracomunitara de bunuri, produse care nu corespund calitativ, credit note

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: Firma noastra achizitioneaza materii prime de la furnizori intracomunitari. Departamentul nostru de calitate verifica aceste materii prime si constata ca o parte din acestea nu corespund calitativ pentru a putea fi prelucrate in productie. Prin intermediul unui soft utilizat in comun, furnizorii sunt informati despre problemele de calitate ale materiei prime pe care ne au vandut-o, Tot in acest soft sunt incarcate situatii privind cantitatile cu probleme de calitate si inclusiv fotografii care evidentiaza defectele. In baza acestor evidente noi le cerem furnizorilor sa emita Credit Note pentru produsele defecte. Unii din furnizori intarzie foarte mult cu emiterea acestor Note de Credit, sau refuza sa le emita. Intrebarea mea este daca este corect din partea noastra sa emitem Debit Note catre furnizori, cu valoarea produselor defecte ? Mentionez ca o parte din furnizori cer sa trimitem produsele defecte inapoi, iar o parte nu vor, cer sa le predam noi catre o firma de reciclare, aici in Romania.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2932

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "E-Factura, E-Transport. 10 studii de caz de maxima importanta."!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Nov202023

Servicii legate direct de bunuri imobile din alte state membre, regim TVA aplicat de prestator din Romania

de Amelia Dumitras valabil la 20 Nov 2023
Intrebare: O firma din Romania, neplatitoare de TVA, presteaza servicii de trasare cablaje si montare camere video la cladiri din Franta si din Belgia (tari membre UE), pentru clientul persoana juridica care are sediul in Anglia. Persoana juridica din Anglia nu a solicitat coduri de TVA din tarile membre UE. Cum se emite factura catre clientul din Anglia? Cum se trateaza aceasta situatie din punct de vedere ...
Oct202023

Refacturare costuri amenajare spatiu preluat prin inchiriere

de Amelia Dumitras valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Ne mutam locatia si s-a agreat cu noua cladire sa suporte o parte din costurile de amenajare. Conditia este ca la final sa se factureze valoarea si sa fie insotita de evidente precum (proiectul lucrarilor, detalii exacte al costurilor incluse, procese verbale etc). Pentru emiterea acestei facturi, la valoarea costurilor de amenajare, fara comision, este necesar ca compania sa aiba aceasta ...
Oct172023

Vanzare active

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Oct 2023
Intrebare: Societate ce doreste sa isi mute sediul, doreste sa vanda mobila din sediul initial. Din cunostiintele mele, vanzarea ar trebui sa se realizeze la pretul pietei, insa daca nu se poate gasi un pret al pietei pentru produse asemanatoare, avem dreptul de deducere integrala a tva-ului de la achizitie chiar daca o vindem la o valoare ce este egala cu 50% din pretul de achizitie? In caz ca am vrea sa o ...
Oct132023

Facturi emise de un tert in numele furnizorului

de Olga Crevelescu valabil la 13 Oct 2023
Intrebare: Societatea INVOITIX emite facturi in numele societatii noastre catre diversi beneficiari. Cum inregistrez facturile in decontul de TVA si in jurnalul de vanzari? Am obligatia de a anunta la ANAF aceste operatiuni?
Oct112023

Obligatiile fiscale aferente prestarii de servicii IT catre nerezident din afara UE

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Oct 2023
Intrebare: Firma neplatitoare tva (fara cod intracomunitar) creeaza un logo pentru o firma care are sediul in america. Firma din romania ce obligatii fiscale are si cum va factura?
Oct092023

Regim TVA la inchiriere cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 09 Oct 2023
Intrebare: O societate platitoare de TVA are o cladire pe care o inchiriaza cu TVA in urma depunerii notificarii la ANAF. Administratorul doreste sa emita fara TVA factura de inchiriere a unui birou din aceasta cladire, restul spatiilor fiind facturate in continuare cu TVA conform notificarii. Este posibil ca un spatiu din acea cladire sa fie facturat fara TVA cu toate ca notificarea este depusa la ANAF ...