Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Octombrie 2025

Achizitie intracomunitara de bunuri, produse care nu corespund calitativ, credit note

Intrebare: Firma noastra achizitioneaza materii prime de la furnizori intracomunitari. Departamentul nostru de calitate verifica aceste materii prime si constata ca o parte din acestea nu corespund calitativ pentru a putea fi prelucrate in productie. Prin intermediul unui soft utilizat in comun, furnizorii sunt informati despre problemele de calitate ale materiei prime pe care ne au vandut-o, Tot in acest soft sunt incarcate situatii privind cantitatile cu probleme de calitate si inclusiv fotografii care evidentiaza defectele. In baza acestor evidente noi le cerem furnizorilor sa emita Credit Note pentru produsele defecte. Unii din furnizori intarzie foarte mult cu emiterea acestor Note de Credit, sau refuza sa le emita. Intrebarea mea este daca este corect din partea noastra sa emitem Debit Note catre furnizori, cu valoarea produselor defecte ? Mentionez ca o parte din furnizori cer sa trimitem produsele defecte inapoi, iar o parte nu vor, cer sa le predam noi catre o firma de reciclare, aici in Romania.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 250 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2932

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

21Oct2025

Emiterea facturii pentru vanzari intracomunitare de bunuri la distanta

de Amelia Dumitras valabil la 21 Oct 2025
Intrebare: O societate platitoare de TVA in Romania, face livrari de bunuri in UE catre perosoane fizice nerezidente sau firme neplatitoare de TVA. Aceste facturi se transmit in E-factura?
20Oct2025

Achizitie lemne de foc. Taxare inversa

de Vera Constantin valabil la 20 Oct 2025
Intrebare: La achizitionarea de lemne de foc necesare societatii de la o societate platitoare de tva, factura va fi cu taxare inversa - masuri simplificate sau cu tva? Multumesc.
20Oct2025

Vanzarea de carti fizice si eBook-uri catre persoane fizice din UE

de Profeanu Laura valabil la 20 Oct 2025
Intrebare: Societatea X factureaza catre persoane fizice din Ungaria si Polonia carti fizice si Ebook. Este inregistrata in sistemul OSS, dar facturarea cu ce cota de TVA va fi pentru carti si servicii (transportul)?
14Oct2025

Exigibilitate avans si faptul generator servicii, regularizare factura avans, baza de impozitare in valuta

de Amelia Dumitras valabil la 14 Oct 2025
Intrebare: Avem un furnizor de prestari servicii, care vine si imi face corectii, dupa cum urmeaza: - factura initiala iulie 2025: 151.286,50 ron+28.744,43=180.030,93 total cu tva (cota tva 19%) - factura corectie cu august partial: - 39.867,44 ron+ - 7.574,81 = - 47.442,25 total cu tva (19%) - factura corectie cu august: 39.827,36 + 8.363,75 = 48.191,11 total cu tva (cota tva ...
06Oct2025

Lipsa codului fiscal pe factura

de Vera Constantin valabil la 06 Oct 2025
Intrebare: Va rog sa-mi puneti daca este gresita o factura completata la date cumparator cu numarul de inregistrare de la Registrul Comertului in campul "Identificat" (unde ar trebui sa apara codul fiscal), iar in dreptul campului "Nr. inregistrare" e necompletat? De asemenea, codul CPV trebuie scris pe factura intr-un camp special si sa apara cu identificator STI in dreptul lui sau ...
05Oct2025

Regim TVA aplicabil la corectarea facturii

de Amelia Dumitras valabil la 05 Oct 2025
Intrebare: A fost o eroare materiala a valorii facturii din luna iulie. Emitem o factura de diferenta nepurtatoare de TVA? Celelalte facturi din septembrie sunt purtatoare de TVA pentru ca PFA a fost inregistrat in scopuri de TVA. Multumesc!
x