Chirie administrator
Am o intrebare legata de deductibilitatea unei cheltuieli cu chiria. Firma a platit chirie pentru un spatiu care, momentan, nu este declarat sediu social sau punct de lucru, insa urmeaza sa se inregistreze la ONRC. In contractul de inchiriere este specificat ca spatiul este utilizat ca locuinta pentru administrator.
Am considerat chiria ca nedeductibila, insa as dori sa stiu:
- Este corect tratamentul fiscal aplicat (nedeductibil)?
- Exista alte implicatii fiscale sau contabile de care ar trebui sa tin cont (ex: beneficii in natura pentru administrator, impozite suplimentare, inregistrari specifice in contabilitate etc.
Multumesc!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!