Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 August 2025

Chirie administrator

Intrebare:

Am o intrebare legata de deductibilitatea unei cheltuieli cu chiria. Firma a platit chirie pentru un spatiu care, momentan, nu este declarat sediu social sau punct de lucru, insa urmeaza sa se inregistreze la ONRC. In contractul de inchiriere este specificat ca spatiul este utilizat ca locuinta pentru administrator.

Am considerat chiria ca nedeductibila, insa as dori sa stiu:

- Este corect tratamentul fiscal aplicat (nedeductibil)?

- Exista alte implicatii fiscale sau contabile de care ar trebui sa tin cont (ex: beneficii in natura pentru administrator, impozite suplimentare, inregistrari specifice in contabilitate etc.

Multumesc!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6420

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

19Aug2025

Deductibilitatea cheltuielilor cu transportul angajatilor la locul de munca

de Alexandru Palaghia valabil la 19 Aug 2025
Intrebare: In ce limite se pot deconta cheltuielile de transport ale angajatilor. Se deconteza combustibil pentru ca se deplaseaza cu masina personala la locul de munca care se gaseste in afara localitatii de domiciliu.
21Aug2025

Comision achitat catre o persoana fizica. Impozit

de Irina Dumitrescu valabil la 21 Aug 2025
Intrebare: Persoana fizica X, cetatenie romana, plateste un comision de intermediere vanzare parti sociale catre o persoana fizica Y, tot cetatenie romana. Persoana fizica X are obligatia de a retine impozitul si a vira la stat pentru venitul obtinut de catre persoana fizica Y? Dar daca persoana fizica care incaseaza venitul este nerezindent in Romania? Multumesc.
30Iul2025

Comunicat ANAF cu situatie cheltuieli

de Elena Garofil valabil la 30 Iul 2025
Intrebare: Am primit de la ANAF acea notificare pe care au primit-o multi contribuabili, in care ne cere sa le furnizam cheltuieli perioada 2020-2024, parerile sunt impartite, ca s-ar fi revocat. Ma puteti ajuta cu informatie in acest sens? A revocat ANAF aceste notificari? Multumesc, Monica
28Iul2025

Locuinta de serviciu. Cheltuieli deductibile

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Iul 2025
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti care sunt conditiile ce trebuie indeplinite ca un salariat al societatii noastre sa beneficieze de locuinta de serviciu (o casa care se afla in proprietatea firmei) sau in ce conditii ar putea beneficia salariatul de o locuinta aflata in proprietatea firmei (in asa fel incat toate cheltuielile generate de imobilul respectiv sa fie cheltuieli deductibile la calculul ...
23Iul2025

Salariati trimisi in delegatie in afara UE

de Vera Constantin valabil la 23 Iul 2025
Intrebare: Societate din Romania trimite personal specializat pentru instruirea personalului direct productiv la o societate din afara UE cu actionariat 50% roman, acelasi ca si la societatea din Romania. Care sunt conditiile si cum ii putem remunera? Va multumim.
15Iul2025

Dividende platite catre actionar PJ din UE

de Alexandru Palaghia valabil la 15 Iul 2025
Intrebare: Societatea noastra are la 31.05.2025 rezultat reportat reprezentand profit nerepartizat din perioada anteriora (2021-2024), in suma de 10.000.000 lei. Actionarii companiei noastre doresc distribuirea de dividende a intregii sume de 10.000.000 lei, aflata in soldul contului 1171, in luna august 2025. Impozitul pe dividende va fi platit in cota valabila la 31.12.2025 de 10%, conform Cod fiscal ...
x