Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 10 Mai 2025

Marfa distrusa in incendiu, tratament fiscal

valabil la 09 Mai 2025
Intrebare:

Societate care face distributie de marfa catre marile supermarketuri cu depozit si servicii logistice externalizate. Depozitul cu care avem contract de logistica a luat foc si toata marfa noastra a fost distrusa. Noi nu avem asigurare incheiata pentru stocuri si este foarte posibil, ca nici furnizorul de logistica sa nu aiba asigurare incheiata. Care este procedura legala dpdv fiscal de scoatere din evidenta a stocurilor pierdute/distruse in incendiu (atat dpdv al impozitului pe profit, cat si dpdv al TVA). Mentionez ca marfa are provenienta predominant din UE (taxare inversa).


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4617

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Impozit pe constructii 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

02Apr2025

Cazare partener negocieri. Deductibilitate

de Constanta Popa valabil la 02 Apr 2025
TVA
Intrebare: Conducerea a avut o intalnire de negociere cu un partener la care i-a asigurat cazarea si masa. Intrebare: este deductibila cazarea daca nu este salariat?
12Mar2025

Tratamentul fiscal al bunurilor acordate gratuit

de Profeanu Laura valabil la 12 Mar 2025
TVA
Intrebare: Societatea noastra acorda bunuri cu titlu gratuit in cazurile de mai jos. Va rugam sa ne transmiteti tratamentul fiscal (din perspectiva impozitului pe profit si a TVA) aplicabil in fiecare dintre cazurile/sub-cazurile de mai sus. De asemenea, va rugam sa ne transmiteti care e documentatia suport necesara pentru fiecare caz/sub-caz in parte. Totodata, avem rugamintea sa ne transmiteti in ...
10Mar2025

Modernizari imobil in vederea inchirierii. Tratament contabil

de Olga Crevelescu valabil la 10 Mar 2025
TVA
Intrebare: Societate platitoare de tva si impozit pe profit, detine o cladire ( formata din mai multe corpuri) achizitionata din anul 2001.Aceasta cladire este utilizata o parte ca depozit marfa si o parte se inchiriaza catre terti. De-a lungul timpului s-au facut diverse reparatii si reevaluari la valoarea justa din 5 in 5 ani . Ultima reevaluare a fost efectuata la toate cladirile detinute in anul ...
29Dec2024

Ajustare TVA clienti in faliment sau insolventa

de Gina Popescu valabil la 29 Dec 2024
TVA
Intrebare: Revin asupra spetelor. In cazul 1, mai putem ajusta tva daca intrarea in faliment a avut loc inainte de anul 2019, sentinta civila definitiva este din 15.12.2023? In cazul 2, detinem hotararea definitiva de incheiere a planului de reorganizare si reintroducerea debitoarei in activitatea economica. Planul de reorganizare este anterior anului 2019. Imi este neclar, caci la art 287 lit.d, ...
19Dec2024

Utilitati la spatii inchiriate

de Profeanu Laura valabil la 19 Dec 2024
TVA
Intrebare: Societatea inchiriaza un apartament in Bucuresti de la o persoana fizica. Cheltuielile cu utilitatile facturi de gaz, lumina, intretinere, internet sunt deductibile fiscal si TVA-ul aferent la societate. Se pot plati facturile de utilitati de catre societate pentru persoana fizica?
07Dec2024

P.F.A. deducere cheltuieli pentru formare profesionala

de Amelia Dumitras valabil la 07 Dec 2024
TVA
Intrebare: O persoana fizica, care detine un Cabinet individulal de psihologie, a achizitionat din Elvetia, un serviciu, mai exact participarea la un congres, pe persoana fizica, nu pe Cabinet. In aceste conditii, putem considera acesta cheltuiala ca fiind deductibila pe Cabinet, avand in vedere ca factura nu este pe Cabinet de psihologie, ci pe peroana fizica, dar pe de alta parte este o cheltuiala ...