Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024

Variante posibile pe durata reducerii sau intreruperii temporare a activitatii

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
valabil la 25 Mar 2020

Intrebare: Avand in vedere situatia de criza in care ne aflam as dori sa va solicit informatii cu privire la conditiile si ceea ce trebuie facut in vederea somajului tehnic, mai mult decat atat va rog sa imi prezentati care ar fi optiunile pentru administratorul societatii, avand in vedere ca avem 11 angajati) care deocamdata isi desfasoara activitate in mod normal - fiind un service auto mijlociu ca dimensiune, nu am fost afectati foarte mult pana la acest moment. Nu as dori sa trimit oamenii acasa insa este evidenta o scadere a numarului de clienti in aceste conditii de criza. Cum sa procedam cat mai corect astfel incat sa nu ne indatoram excesiv si sa beneficiem de ajutorul de la stat? Suntem o societate care nu are si nu a avut restante niciodata la stat sau la vreun creditor, insa ma tem de situatia actuala. MULTUMESC.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4520

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Salarii si alte drepturi salariale

Dec182022

Somaj tehnic. Indemnizatie suportata din fondurile angajatorului. Declaratia 112

de Rodica Mantescu valabil la 18 Dec 2022
Intrebare: In lunile septembrie-noiembrie avem salariati carora li s-a suspendat contractul conform Art52Alin1LiteraC din Codul muncii, in cazul intreruperii sau reducerii temporare a activitatii, fara incetarea raportului de munca, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, platit de unitate. S-a operat in Revisal conform celor mentionate mai sus, iar in D112 am declarat orele de ...
Apr062022

Decontare transport salariati

de Elena Garofil valabil la 06 Apr 2022
Intrebare: S.R.L, platitoare de impozit pe profit, doreste sa plateasca transportul salariatilor (de acasa la locul de munca) cu masina personala. Ce documente sunt necesare pentru a fi legal din punct de vedere TVA si impozit pe profit si cum se impoziteaza?
Dec152021

Somaj tehnic. Deductibilitate indemnizatie somaj tehnic. Tichete de masa

de Rodica Mantescu valabil la 15 Dec 2021
Intrebare: Cheltuielile cu salariile pentru perioada in care, ca urmare a restrangerii activitatii, angajatii sunt lasati in somaj tehnic sunt deductibile la calculul impozitului pe profit (avand in vedere ca aceste cheltuieli nu sunt aferente unor venituri)? Se pot acorda si tichete de masa in regim de deductibilitate fiscala pentru perioada de somaj tehnic?
Nov142021

Somaj tehnic. Conditii pentru decontarea indemnizatiei

de Rodica Mantescu valabil la 14 Nov 2021
Intrebare: Ca urmare a reducerii semnificative a activitatii in contextul restrictiilor impuse de autoritati pentru diminuarea raspandirii Sars-Cov-2 si pentru evitarea acumularii pierderilor financiare, o societate comerciala avand ca obiect principal de activitate 5610 si secundar 5630 - baruri si 9329 - Alte activitati recreative si distractive n.c.a., decide ca, incepand cu 01.11.2021, pentru toti ...
Iul032020

Poprire. Somaj tehnic

de Dana Hristu valabil la 03 Iul 2020
Intrebare: Angajat cu CIM (norma intreaga- 8h/zi) conform hotararii judecatoresti din decembrie 2012 trebuie sa platesca pensie de intretinere (pensie alimentara copil minor) cota procentuala de 25% din venitul net pana la majoratul beneficiarului, adica la 2230 salariu brut, salariu net 1346 lei, plateste 25% = 336,5 lei (337 lei/luna).   Pe perioada starii de urgenta, salariatul a fost in ...
Iul062020

Decontarea unei parti din salariu sau a somajului tehnic in luna iunie 2020

de Gabriela Dita valabil la 06 Iul 2020
Intrebare: Societate cu 2 angajati, magazin in mall, inchis pana la 15 iunie.   Salariatii au beneficiat de somaj tehnic de la 23 martie pana la 15 iunie, data la care au revenit la locul de munca.   Societatatea doreste decontarea somajului tehnic pe luna iunie (01-14) iunie, poate sa solicite, pentru aceeasi salariati, decontarea de 41,5% din salariu conform oug nr. 92/2020 ...