Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 12 Iulie 2025

Variante posibile pe durata reducerii sau intreruperii temporare a activitatii

valabil la 25 Mar 2020
Intrebare: Avand in vedere situatia de criza in care ne aflam as dori sa va solicit informatii cu privire la conditiile si ceea ce trebuie facut in vederea somajului tehnic, mai mult decat atat va rog sa imi prezentati care ar fi optiunile pentru administratorul societatii, avand in vedere ca avem 11 angajati) care deocamdata isi desfasoara activitate in mod normal - fiind un service auto mijlociu ca dimensiune, nu am fost afectati foarte mult pana la acest moment. Nu as dori sa trimit oamenii acasa insa este evidenta o scadere a numarului de clienti in aceste conditii de criza. Cum sa procedam cat mai corect astfel incat sa nu ne indatoram excesiv si sa beneficiem de ajutorul de la stat? Suntem o societate care nu are si nu a avut restante niciodata la stat sau la vreun creditor, insa ma tem de situatia actuala. MULTUMESC.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4520

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Salarii si alte drepturi salariale

02Apr2025

Obligatii declarative ale platitorilor de venituri cu retinere la sursa

de Profeanu Laura valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Un client care se ocupa cu publicitate are doua fete care presteaza serivicii de marketing, de design grafic si copywriter. Fetele in general presteaza aceste tipuri de servicii ca si colaboratori prin contracte de drepturi de autori conform carora li se aplica acel 6% impozit. Mai jos aveti scris cerintele clientului: Speta 1: Ar fi vorba de o colaborare cu o fata pentru scrierea de ...
29Nov2024

Venituri din colaborarea unei persoane fizice cu o persoana juridica. Tratament fiscal. Drepturi de autor

de Nicolae Liviu valabil la 29 Nov 2024
Intrebare: Societate comerciala, obiect activitate, lectii muzica (diverse instrumente) doreste sa incheie un contract de colaborare cu un profesor de muzica (contract drepturile de autor). Profesorul este student in anul III. Va rog sa ma indrumati daca este bine sa incheiem un astfel de contract si care ar fi limitarile. Rog si o simulare calcul remuneratie. Multumesc mult!
22Aug2024

Obligatii privind colaborarea cu zilieri si actori

de Profeanu Laura valabil la 22 Aug 2024
Intrebare: Societatea a realizat un film pentru un client din Ungaria, in statiunea montana Ranca, Gorj si a folosit mai multi figuranti, cu contract de zilieri, dar si actori, cu contract pe drepturi de autor. Ce obligatii fiscale are societatea pentru zilieri si pentru actori, ce declaratii trebuie sa depuna si ce obligatii au actorii, la randul lor? Multi dintre ei au intrebat ce trebuie sa ...
18Dec2022

Somaj tehnic. Indemnizatie suportata din fondurile angajatorului. Declaratia 112

de Rodica Mantescu valabil la 18 Dec 2022
Intrebare: In lunile septembrie-noiembrie avem salariati carora li s-a suspendat contractul conform Art52Alin1LiteraC din Codul muncii, in cazul intreruperii sau reducerii temporare a activitatii, fara incetarea raportului de munca, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, platit de unitate. S-a operat in Revisal conform celor mentionate mai sus, iar in D112 am declarat orele de ...
06Apr2022

Decontare transport salariati

de Elena Garofil valabil la 06 Apr 2022
Intrebare: S.R.L, platitoare de impozit pe profit, doreste sa plateasca transportul salariatilor (de acasa la locul de munca) cu masina personala. Ce documente sunt necesare pentru a fi legal din punct de vedere TVA si impozit pe profit si cum se impoziteaza?
15Dec2021

Somaj tehnic. Deductibilitate indemnizatie somaj tehnic. Tichete de masa

de Rodica Mantescu valabil la 15 Dec 2021
Intrebare: Cheltuielile cu salariile pentru perioada in care, ca urmare a restrangerii activitatii, angajatii sunt lasati in somaj tehnic sunt deductibile la calculul impozitului pe profit (avand in vedere ca aceste cheltuieli nu sunt aferente unor venituri)? Se pot acorda si tichete de masa in regim de deductibilitate fiscala pentru perioada de somaj tehnic?
x