Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Septembrie 2025

Modificari fiscale 25 - 31 august 2025


  1. O.A.N.A.F. nr. 2.066/2025 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 ''Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate''

Publicat in: M.Of. nr. 800 din  20.08.2025

Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Legislatie + Consultanta de la experti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
Ce prevede: Ordinul aproba un nou model al formularului 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" adaptat la schimbarile legislative aduse prin Legea 141/2025.

Noul formular se utilizeaza incepand cu declararea veniturilor aferente lunii august 2025.

  1. O.G. nr. 21/2025 pentru modificarea si completarea Legii nr. 431/2023 privind asigurarea unui nivel minim global de impozitare a grupurilor de intreprinderi multinationale si a grupurilor nationale de mari dimensiuni

Publicat in: M.Of. nr. 805 din 29.08.2025

Ce prevede: Ordonanta aduce modificarii si completari Legii nr. 431/2023. In principal, acestea vizeaza:

- definirea si regimul creditului fiscal transferabil tranzactionabil - un mecanism prin care titularul poate reduce obligatia fiscala in raport cu legislatia jurisdictiei care a generat creditul fiscal.

- clarificarea unor aspecte tehnice si reducerea riscului de interpretari

  1. O.G. nr. 22/2025 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal

Publicat in: M.Of. nr. 806 din 29.08.2025

Ce prevede: Ordonanta aduce modificari importante in domeniul TVA:

  1. Regimul special de scutire pentru intreprinderile mici

I.1. Modificari aduse regimului special aplicabil in Romania de persoanele impozabile cu sediul activitatii economice in Romania

  • Majorarea plafonului de la 300.000 la 395.000 lei.
  • Eliminarea din plafon a livrarilor de active fixe corporale, astfel cum sunt definite la art. 266 alin. (1) pct. 3, si cesiunea/transferul de active necorporale, efectuate de persoana impozabila.
  • Introducerea obligatiei de solicitare a inregistrarii in scopuri de TVA cel tarziu pana la data atingerii plafonului (anterior intre 01-10 a lunii urmatoare depasirii plafonului).
  • Regimul normal de taxare se aplica din data depasirii plafonului incepand cu tranzactia care conduce la depasirea plafonului. Persoana impozabila poate aplica regimul normal de taxare si pentru operatiunile anterioare tranzactiei care a condus la depasirea plafonului de scutire, realizate in data in care plafonul de scutire este depasit.
  • Modificarea procedurii in situatia in care organele fiscale constata ca persoana impozabila a depasit plafonul dar nu a solicitat inregistrarea in scopuri de TVA:

Daca organele fiscale competente constata ca persoana impozabila nu a solicitat sau a solicitat inregistrarea cu intarziere, procedeaza dupa cum urmeaza:

a) inregistreaza in scopuri de TVA, din oficiu, persoana impozabila, de la data depasirii plafonului, sau, in cazul in care aceasta este deja inregistrata, modifica data inregistrarii in scopuri de TVA, astfel incat data inregistrarii sa fie data depasirii plafonului;

b) stabilesc obligatii privind taxa de plata, constand in diferenta dintre taxa pe care persoana impozabila ar fi trebuit sa o colecteze si taxa pe care ar fi avut dreptul sa o deduca, in perioada in care ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare, daca taxa colectata este mai mare decat taxa deductibila, sau dupa caz;

c) determina suma negativa a taxei, respectiv diferenta dintre taxa pe care ar fi avut dreptul sa o deduca si taxa pe care persoana impozabila ar fi trebuit sa o colecteze, in perioada in care ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare, daca taxa deductibila este mai mare decat taxa colectata.

  • Introducerea unei proceduri pentru situatia in care persoana impozabila constata ca nu a solicitat sau a solicitat inregistrarea cu intarziere. In aceste situatii persoana impozabila procedeaza dupa cum urmeaza:

a) solicita inregistrarea in scopuri de TVA de la data depasirii plafonului sau, in cazul in care aceasta este deja inregistrata, solicita modificarea datei inregistrarii in scopuri de TVA, astfel incat data inregistrarii in scopuri de TVA sa fie data depasirii plafonului;

b) calculeaza taxa de plata, constand in diferenta dintre taxa pe care ar fi trebuit sa o colecteze si taxa pe care ar fi avut dreptul sa o deduca, in perioada in care ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare, daca taxa colectata este mai mare decat taxa deductibila, sau dupa caz;

c) determina suma negativa a taxei, respectiv diferenta dintre taxa pe care ar fi avut dreptul sa o deduca si taxa pe care persoana impozabila ar fi trebuit sa o colecteze, de la data la care persoana impozabila respectiva ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare, daca taxa deductibila este mai mare decat taxa colectata.

Sumele determinate conform lit. b) si c) se inscriu in primul decont depus dupa inregistrarea in scopuri de TVA sau, dupa caz, dupa modificarea datei de inregistrare ori intr-un decont ulterior, fara a avea obligatia de a depune la organele fiscale competente decontul de taxa pentru perioadele fiscale in care ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare.

Persoanele impozabile aflate in aceasta situatie pot emite facturi de corectie catre beneficiari, dupa data inregistrarii in scopuri de TVA conform art. 316 sau, dupa caz, dupa modificarea datei inregistrarii la data depasirii plafonului, pentru operatiunile efectuate in perioada in care ar fi avut obligatia sa aplice regimul normal de taxare. Beneficiarii au drept de deducere a taxei inscrise in aceste facturi in limitele si in conditiile stabilite la art. 297-302."

  • Masuri tranzitorii pentru anul 2025
  • Persoanele impozabile care au depasit in luna august 2025 plafonul de scutire pentru intreprinderile mici de 300.000 de lei  nu trebuie sa solicite inregistrarea in scopuri de TVA decat la depasirea plafonului anual de scutire de 395.000 lei
  • Persoanele impozabile care au depasit in luna august 2025  si plafonul de 395.000 lei trebuie sa solicite inregistrarea in scopuri de TVA cel tarziu in data de 10 septembrie 2025 si sa aplice regimul normal de taxare incepand cu aceasta data. Inregistrarea in scopuri de TVA a respectivei persoane se va considera valabila incepand cu data de 10 septembrie 2025.
  • Persoanele impozabile infiintate anterior anului 2025, care s-au inregistrat in scopuri de TVA pana la data de 1 septembrie 2025 inclusiv, ca urmare a depasirii plafonului de scutire de 300.000 lei  pot solicita, incepand cu data de 1 septembrie 2025, scoaterea din evidenta persoanelor inregistrate in scopuri de TVA, in vederea aplicarii regimului special de scutire, daca nu au depasit plafonul de scutire de 300.000 lei din anul precedent, respectiv anul 2024, si daca pana la data solicitarii scoaterii din evidenta nu au depasit plafonul de 395.000 lei. Persoanele impozabile infiintate in anul 2025, care s-au inregistrat in scopuri de TVA pana la data de 1 septembrie 2025 inclusiv, ca urmare a depasirii plafonului de scutire de 300.000 lei pot solicita, incepand cu data de 1 septembrie 2025, scoaterea din evidenta persoanelor inregistrate in scopuri de TVA, in vederea aplicarii regimului special de scutire, daca pana la data solicitarii scoaterii din evidenta nu au depasit plafonul de 395.000 lei. Solicitarea de scoatere din evidenta persoanelor impozabile inregistrate in scopuri de TVA se poate depune la organele fiscale competente intre data de 1 si 10 a fiecarei luni urmatoare perioadei fiscale aplicate de persoana impozabila. Anularea va fi valabila de la data comunicarii deciziei privind anularea inregistrarii in scopuri de TVA. Organele fiscale competente au obligatia de a solutiona solicitarile de scoatere a persoanelor impozabile din evidenta persoanelor inregistrate in scopuri de TVA cel tarziu pana la finele lunii in care a fost depusa solicitarea. Pana la comunicarea deciziei de anulare a inregistrarii in scopuri de TVA, persoanei impozabile ii revin toate drepturile si obligatiile persoanelor inregistrate in scopuri de TVA conform art. 316 din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.
  • Pentru persoanele impozabile care au depasit, anterior datei de 1 august 2025, plafonul de scutire de 300.000 de lei si nu au solicitat in termen inregistrarea in scopuri de TVA, ca urmare a depasirii plafonului, se aplica prevederile referitoare la inregistrare in vigoare la data depasirii plafonului.

I.2. Introducerea unor reguli pentru persoanele impozabile cu sediul activitatii economice in Romania care aplica regimul special de scutire pentru intreprinderile mici in alte state membre

O persoana impozabila stabilita in Romania conform art. 266 alin. (2) lit. a) poate aplica regimul special de scutire pentru intreprinderile mici in alte state membre daca indeplineste urmatoarele conditii:

a) cifra de afaceri anuala la nivelul Uniunii Europene a respectivei persoane impozabile nu depaseste 100.000 euro in anul in care solicita acordarea scutirii si in anul calendaristic precedent;

b) valoarea livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii efectuate in statul membru in care persoana impozabila intentioneaza sa aplice scutirea nu depaseste plafonul de scutire aplicabil persoanelor impozabile care aplica regimul special de scutire pentru intreprinderi mici, stabilite in acel stat membru.

Cifra de afaceri anuala la nivelul Uniunii Europene inseamna valoarea totala anuala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii, exclusiv TVA, efectuate de o persoana impozabila pe teritoriul Uniunii Europene in decursul unui an calendaristic.

Persoana impozabila care intentioneaza sa aplice regimul special de scutire in unul sau mai multe state membre are obligatia sa depuna la organele fiscale competente o notificare prealabila, care include cel putin urmatoarele informatii:

a) codul de identificare fiscala, denumirea/numele, domeniul de activitate, forma juridica si domiciliul fiscal ale persoanei impozabile;

b) statul membru sau statele membre in care intentioneaza sa beneficieze de scutire si, dupa caz, codul de inregistrare in scopuri de TVA atribuit de acestea;

c) valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii efectuate in Romania si in fiecare dintre celelalte state membre in cursul anului calendaristic precedent, respectiv in cursul celor doi ani calendaristici precedenti in situatia in care notificarea se refera la aplicarea regimului special de scutire intr-un stat membru care aplica optiunea prevazuta la art. 288a alin. (1) primul paragraf din Directiva 112;

d) valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii efectuate in Romania si in fiecare dintre celelalte state membre in anul calendaristic in curs, inainte de notificare.

Organul fiscal competent atribuie persoanei un cod individual de identificare in acest scop, care poate fi codul de inregistrare in scopuri de TVA deja atribuit persoanei impozabile in Romania sau, dupa caz, codul de identificare fiscala, la care se adauga sufixul «EX».

Persoana impozabila aplica scutirea in statul/statele membru/membre in care nu este stabilita prin sediul activitatii economice si in care a notificat ca intentioneaza sa aplice scutirea, dupa cum urmeaza:

a) de la data la care organul fiscal competent i-a comunicat codul individual de identificare in cazul notificarii prealabile;

b) de la data la care organul fiscal competent i-a confirmat persoanei impozabile ca aceasta poate utiliza, ca urmare a actualizarii notificarii prealabile, codul individual de identificare deja atribuit.

Organul fiscal competent comunica persoanei impozabile codul individual de identificare cel tarziu in cea de-a 35-a zi lucratoare de la primirea notificarii prealabile sau a actualizarii notificarii prealabile. Termenul se prelungeste in cazurile specifice in care, pentru a preveni frauda sau evaziunea fiscala, statul membru in care persoana impozabila intentioneaza sa beneficieze de scutire solicita un termen suplimentar pentru a efectua verificarile necesare.

Persoana impozabila stabilita in Romania care se prevaleaza de scutirea pentru mici intreprinderi intr-un stat membru in care nu este stabilita conform art. 266 alin. (2) lit. a) trebuie sa intocmeasca si sa depuna la organul fiscal competent, pentru fiecare trimestru calendaristic, pana in ultima zi calendaristica a lunii urmatoare trimestrului, chiar daca aceasta este o zi nelucratoare, un raport in care mentioneaza codul individual de identificare  precum si urmatoarele informatii:

a) valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii efectuate in cursul trimestrului calendaristic in Romania sau «0» in cazul in care nu s-au efectuat livrari de bunuri sau prestari de servicii;

b) valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii efectuate in cursul trimestrului calendaristic in fiecare dintre statele membre, altele decat Romania, sau «0» in cazul in care nu s-au efectuat livrari de bunuri sau prestari de servicii. In cazul in care unul sau mai multe dintre statele membre pentru care exista obligatia de raportare aplica plafoane diferite, valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii efectuate in cursul trimestrului calendaristic in acel stat membru se raporteaza separat pentru fiecare plafon.

Persoana impozabila are obligatia de a informa organul fiscal competent cu privire la depasirea plafonului cifrei de afaceri anuale la nivelul Uniunii Europene in termen de 15 zile lucratoare de la data la care plafonul a fost depasit. In acelasi timp persoana impozabila are obligatia de a raporta valoarea livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii care au fost efectuate de la inceputul trimestrului calendaristic curent pana la data la care plafonul cifrei de afaceri anuale la nivel de Uniune a fost depasit.

Organul fiscal competent fie anuleaza de indata codul individual de identificare prin eliminarea sufixului «EX», in cazul in care persoana impozabila nu mai aplica regimul special de scutire in niciunul dintre celelalte state membre, fie, in cazul in care persoana impozabila continua sa aplice regimul de scutire in unul sau mai multe alte state membre, adapteaza imediat informatiile primite cu privire la statele membre in cauza, in urmatoarele situatii:

a) valoarea totala a livrarilor de bunuri si/sau a prestarilor de servicii raportate de persoana impozabila depaseste plafonul;

b) statul membru care acorda scutirea a notificat ca persoana impozabila nu este eligibila pentru scutire sau ca scutirea a incetat sa se mai aplice in statul membru respectiv;

c) persoana impozabila a informat cu privire la decizia sa de a inceta aplicarea scutirii; sau

d) persoana impozabila a informat ca si-a incetat activitatea sau, in cazul in care nu a informat, organul fiscal competent constata ca aceasta si-a incetat activitatea.

I.3. Implementarea unui regim special de scutire pentru intreprinderile mici aplicat in Romania de persoane impozabile cu sediul activitatii economice in alte state membre

O persoana impozabila care are sediul activitatii economice intr-un alt stat membru poate aplica regimul special de scutire pentru mici intreprinderi in Romania pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii efectuate in Romania, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:

a) cifra de afaceri anuala la nivelul Uniunii Europene nu depaseste 100.000 euro, in anul in care solicita acordarea scutirii si in anul calendaristic precedent;

b) valoarea livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii efectuate in Romania nu depaseste plafonul de scutire de TVA de 395.000 lei, in anul in care solicita acordarea scutirii si in anul calendaristic precedent.

Persoana impozabila aplica regimul special de scutire pentru intreprinderi mici in Romania daca a notificat statul membru de stabilire ca intentioneaza sa aplice scutirea in Romania, dupa cum urmeaza:

a) de la data la care statul membru de stabilire i-a comunicat codul individual de identificare mentionat la art. 284 alin. (3) lit. b) din Directiva 112, in cazul notificarii prealabile;

b) de la data la care statul membru de stabilire i-a confirmat persoanei impozabile ca aceasta poate utiliza in Romania, ca urmare a actualizarii notificarii prealabile, codul individual de identificare deja atribuit potrivit art. 284 alin. (3) lit. b) din Directiva 112.

Persoana impozabila inceteaza sa aplice regimul special de scutire in Romania in urmatoarele situatii:

a) depaseste plafonul de scutire de 100.000 euro, de la data depasirii acestuia;

b) depaseste plafonul de scutire de 395.000 lei, de la data depasirii acestuia;

c) a informat in prealabil statul membru de stabilire printr-o actualizare a unei notificari prealabile cu privire la decizia de a inceta aplicarea regimului de scutire in Romania. Incetarea devine efectiva incepand cu prima zi a urmatorului trimestru calendaristic celui in care a fost transmisa informarea sau, in situatia in care informarea a fost transmisa in cursul ultimei luni a unui trimestru calendaristic, din prima zi a celei de-a doua luni a trimestrului calendaristic urmator.

Persoana impozabila nu mai poate beneficia in Romania de regimul special de scutire pe o perioada de un an calendaristic daca in anul calendaristic precedent a depasit unul dintre plafoanele de scutire (total UE sau Romania)

In situatia in care persoana impozabila este inregistrata in scopuri de TVA in Romania conform art. 316, la data la care devine valid in Romania codul individual de identificare organul fiscal competent anuleaza inregistrarea in scopuri de TVA.

I.4. Alte aspecte pentru persoanele care aplica regimurile speciale de scutire pentru intreprinderile mici

  • introducerea posibilitati de a emite facturi simplificate de catre persoanele impozabile care beneficiaza de regimul de scutire pentru intreprinderi mici.
  • adaptarea prevederilor privind achizitiile intracomunitare impozabile in Romania, deductibilitatea TVA, persoana obligata la plata TVA pentru bunuri/servicii cu regimul special de scutire aplicat de persoane nestabilite in Romania, regimul special pentru vanzari intracomunitare la distanta/servicii prestate de persoane impozabile stabilite in Uniunea Europeana, dar nu in statul membru de consum, inregistrarea in scopuri de TVA, inregistrarea in scopuri de TVA pentru operatiuni intracomunitare
  1. Reguli noi pentru stabilirea locului prestarii unor servicii

Pentru serviciile principale si auxiliare legate de activitati culturale, artistice, sportive, stiintifice, educationale, de divertisment sau de activitati similare, cum ar fi targurile si expozitiile, inclusiv serviciile prestate de organizatorii acestor activitati, care se refera la activitati care sunt transmise pe internet sau sunt puse la dispozitie printr-o alta modalitate virtuala:

  • prestate catre o persoana neimpozabila locul prestarii este considerat a fi locul unde beneficiarul este stabilit.
  • prestate catre o persoana impozabila locul prestarii este considerat a fi locul unde beneficiarul este stabilit.
  1. Suspendarea obligatiilor si sanctiunilor privind raspunsul la Notificarea de conformare RO e-TVA pana la 31.12.2025.

Cum vi s-a parut articolul?

(1 stea = nesatisfacator - 5 stele = excelent)

Parerea dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim constant produsele si serviciile
Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalCodulFiscal.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Studii de caz si articole despre noutati fiscal-contabile

Ordonanta Guvernului nr. 22 2025 suspenda aplicarea prevederilor privind Notificarea de conformare RO e-TVA, pana la 31 decembrie 2025

de Profeanu Laura 31 Aug 2025
La data de 29 august 2025, a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 806 Ordonanta Guvernului nr. 22/2025 pentru modificarea si completarea Codului fiscal (Legea nr. 227/2015). Actul normativ va intra in vigoare la 1 septembrie 2025 si contine o masura importanta pentru toti contribuabilii inregistrati in scopuri de TVA: suspendarea aplicarii unor articole din OUG nr. 70/2024 privind sistemul ...

Modificari fiscale 18 - 24 august 2025

de Irina Dumitrescu 25 Aug 2025
1. O.M.F. nr. 1.421/2025 referitor la datele de la care se aplica anumite cerinte de raportare privind durabilitatea Publicat in: M.Of. nr. 786 din  22.08.2025 Ce prevede: Ordinul prevede o amanare a obligatiilor de raportare privind durabilitatea. Astfel, entitatile incadrate la entitati mijlocii si mari vor include in situatiile financiare aspectele legate de durabilitate ...

Noutati in fiscalitatea locala: al doilea pachet de masuri al Guvernului Bolojan

de Profeanu Laura 31 Aug 2025
La scurt timp dupa intrarea in vigoare a primului pachet fiscal-bugetar (Legea nr. 141/2025), Guvernul revine cu o noua etapa de reforma, de aceasta data sub coordonarea Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei (MDLPA). Proiectul de lege aflat in dezbatere publica urmareste consolidarea finantelor locale printr-o combinatie de majorari de venituri si optimizari ...

Declaratia 112, modificata pentru a reflecta noile reguli privind CASS si concediile medicale

de Profeanu Laura 30 Aug 2025
Incepand cu veniturile aferente lunii august 2025, angajatorii si alti platitori de venituri vor utiliza o noua versiune a Declaratiei 112. Actualizarea formularului vine ca urmare a modificarilor legislative introduse prin Legea nr. 141/2025, care a extins sfera persoanelor obligate la plata contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) si a modificat regulile privind ...

Amenzi record pentru munca nedeclarata si body-cam-uri pentru inspectorii de munca - noi masuri asumate de Guvern

de Profeanu Laura 29 Aug 2025
Guvernul pregateste un nou pachet legislativ cu impact major atat in zona fiscala, cat si pe piata muncii. Pe langa modificarile fiscale si cele aduse legislatiei insolventei, proiectul de lege introduce doua elemente de noutate cu efect direct asupra angajatorilor: sanctionarea drastica a muncii la negru si dotarea inspectorilor de munca cu body-cam-uri in timpul controalelor. Amenzi de ...

Mirosurile intra din nou in atentia autoritatilor: metodologie si plan de gestionare in consultare publica

de Profeanu Laura 25 Aug 2025
Dupa ani de amanari, Ministerul Mediului a publicat in transparenta doua proiecte importante pentru aplicarea Legii nr. 123/2020, cunoscuta drept „Legea mirosurilor”: Metodologia de stabilire a nivelului de disconfort olfactiv si Planul de gestionare a disconfortului olfactiv. Desi legea prevedea ca aceste norme sa fie elaborate in cel mult sase luni de la intrarea sa in ...
Vezi toate studiile de caz despre noutati fiscal-contabile keyboard_double_arrow_right
x