Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 11 Septembrie 2025

Sinteza Proiect de lege 09.09.2025

11 Sep 2025

1) „Instrument de plata” si „cont de plati” - ancore pentru conformare si analiza de risc

Legea introduce explicit definitii trimitere la Legea nr. 209/2019 instrumentele moderne de plata (carduri, wallet-uri/aplicatii ce initiaza plati).
In practica: ANAF va putea corela mai bine comportamentul de plata cu profilul de risc. Companiile fara cont de plati in Romania devin automat „puncte rosii” in analiza de risc.
Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Legislatie + Consultanta de la experti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
Noile reglementari afecteaza atat infiintare SRL, cat si companiile deja existente, care trebuie sa isi mentina contul bancar activ. In caz contrar, acestea risca sa fie declarate inactive de catre Registrul Comertului. Devine esential ca orice antreprenor sa cunoasca procedura de deschidere firme si sa respecte toate termenele legale pentru a evita sanctiuni fiscale sau administrative.
Orice infiintare SRL sau infiintare firma necesita obligatoriu deschiderea unui cont bancar pe numele societatii. Fara acesta, depunerea capitalului social la Registrul Comertului nu poate fi realizata, iar procesul de inregistrare ramane incomplet.

2) Noi criterii de risc pentru selectarea la control

Se adauga criterii privind: utilizarea platilor moderne, indicatori de avertizare timpurie asupra capacitatii de plata si date din cazierul fiscal.
In practica: trecerea la plati electronice trasabile ajuta la un scor de risc mai bun; istoricul din cazier fiscal cantareste mai mult la prioritizarea controalelor.

3) Inactivitate fiscala – reguli mult mai dure

O persoana juridica este declarata inactiva daca:
• nu are cont de plati in Romania (sau cont la Trezorerie) sau
• nu depune situatiile financiare in 5 luni de la scadenta legala.
12) Contribuabilul/platitorul persoana juridica este declarat inactiv si ii sunt aplicabile prevederile din Codul fiscal privind efectele  inactivitatii, daca se afla in una dintre urmatoarele situatii:
a) nu are cont de plati in Romania sau un cont deschis la o unitate a Trezoreriei Statului;
b) nu a depus situatiile financiare anuale in temen de 5 luni de la implinirea termenului legal pentru depunerea acestora.
 
Daca nu se reactiveaza in termen de un an, organul fiscal:
• trebuie sa ceara dizolvarea (cu exceptiile si procedurile speciale pentru societatile reglementate de Legea 31/1990);
• la firmele cu inactivitate temporara la RC, cererea de dizolvare se face dupa expirarea perioadei de inactivitate daca activitatea nu e reluata;
Reactivare: e posibila daca sunt indeplinite conditiile generale (reglarea declaratiilor, lipsa altor cauze de inactivitate) si se inlatura cauza noua (se deschide cont de plati in RO / se depun situatiile financiare).

4) Esalonarea la plata: apare fideiusiunea (garantie personala) ca standard

Se introduce art. 193¹ – contract de fideiusiune (in forma autentica), semnat de beneficiarul/beneficiarii real(i) (Legea 129/2019), cu caracter de titlu executoriu.
Cazuri tipice cand trebuie prezentat (termene scurte: 5, 10 sau 30 zile, dupa situatie):
• cand exista obligatii ce nu intra in esalonare, dar trebuie platite;
• cand nu exista/nu ajung bunurile pentru garantii;
• pentru debitori infiintati de < 12 luni;
• la modificarea esalonarii sau pentru mentinerea valabilitatii ei.
• Fideiusorul raspunde imediat, prin executare silita, daca debitorul nu respecta graficul.
Exceptii: nu se cere fideiusiune pentru debitorii scutiti prin art. 193(3) si pentru companiile unde statul este actionar majoritar.

5) Reguli ajustate pentru esalonari „clasice” si simplificate

• Se cer plati ale restantelor ce nu intra in esalonare in 60 de zile de la decizia de esalonare; amenzile/alte creante transmise dupa decizie – tot 60 de zile.
• Pentru modificarea esalonarii: cerere inainte de expirarea termenelor si analiza suplimentara pe capacitatea de plata; unde garantiile sunt insuficiente, se poate aproba conditionat, dar cu fideiusiune.
• Mentinerea esalonarii pierdute devine posibila o singura data pe an, cu plata rapida a obligatiilor intervenite si prezentarea fideiusiunii.
• Esalonarea simplificata: praguri actualizate (persoane fizice 500–100.000 lei; PJ 5.000–400.000 lei etc.) si conditia ca PJ sa aiba cel putin 12 luni vechime.
• Se poate acorda esalonare si peste praguri, daca debitorul are de incasat sume certe si lichide de la autoritati publice (in limita acelor sume, pe baza de adeverinta).

6) Licitatii electronice pentru bunuri sechestrate – procedura digitala

Se instituie o platforma de licitatii electronice pentru bunuri mobile de valoare semnificativa si imobile. Elemente cheie:
• Publicitate cu min. 10 zile inainte; licitatia se desfasoara in 5–30 zile;
• Taxa de participare 10% din pretul de pornire (platita/„blocata” electronic);
• Pas de licitare 5–15%;
• Adjudecare si proces-verbal cu semnatura electronica calificata;
• Nedepunerea pretului/ refuzul semnarii => pierdeti taxa (merge la buget).

7) Inactivitate fiscala – calendar de aplicare

• Declararea unei entitati ca inactiva pentru lipsa cont ori nedepunere situatii financiare (noua cauza) se aplica din 1 ianuarie 2026.
• Pentru contribuabilii deja inactivi la intrarea in vigoare: se stabilesc termene scurte de reactivare (30/90 zile) altfel ANAF solicita dizolvare; pentru societati se poate aplica procedura speciala cu listare publica, eventual numire lichidator si posibila radiere din oficiu daca nu exista datorii si nimeni nu cere lichidator.

8) Esalonari la plata – conditionari noi prin fideiusiune

• Se introduce contractul de fideiusiune (in forma autentica, de regula cu beneficiarul real) ca garantie executorie pentru diverse situatii (lipsa garantii reale, firme <12 luni, modificari/mentineri ale esalonarii etc.).
• Termene scurte pentru depunerea fideiusiunii (5/10/30 zile, dupa caz). Nerespectarea atrage executarea directa a fideiusorului.
• Tranzitie: cererile aflate in solutionare la intrarea in vigoare – debitorii trebuie sa prezinte fideiusiunea in 30 zile; pe perioada pana la 31.12.2026 se respinge mentinerea/modificarea inlesnirilor OG 6/2019; sumele vizate devin scadente in 30 zile.
 
Art. IX. -(1) Pentru cererile de acordare a esalonarii la plata/de modificare a deciziei de esalonare la plata/de mentinere a valabilitatii esalonarii la plata depuse de debitori potrivit Titlului VII – Colectarea creantelorfiscale,Capitolullv-Inlesniri la plata din Legea nr.207/2015, cu modificarile si completarile ulterioare si nesolutionate pana la data intrarii in vigoare a prezentei legi, in vederea aprobarii acestora, debitorul are obligatia prezentarii contractului de fideiusiune potrivit art.193 ' din acelasi act normativ, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi.

9) Cesiunea partilor sociale – filtru fiscal

• Pentru cesiunea de parti sociale ale societatilor,  tranzactia devine opozabila ANAF doar daca:
  • in 15 zile se notifica cesiunea + actul constitutiv actualizat;
  • daca exista restante, societatea/cesionarul constituie garantii (art. 211 CPF);
  • la RC, se prezinta acordul ANAF privind garantiile.
• Daca restantele nu se sting in 60 zile de la inregistrarea cesiunii, garantiile se executa.
Astfel, cesiunea trebuie notificata Agentiei Nationale de Administrare Fiscala („ANAF”) in termen de 15 zile de la data cesiunii, de catre cedent, cesionar sau societate, prin transmiterea actului de transfer al partilor sociale si a actului constitutiv actualizat. 
• In situatia in care societatea figureaza cu obligatii fiscale restante sau alte creante bugetare individualizate in titluri executorii inregistrate spre executare, cesionarul sau societatea are obligatia de a constitui garantii in favoarea ANAF, corespunzatoare valorii obligatiei restante indicate in certificatul de atestare fiscala. Pentru societatile aflate in aceasta situatie, registrul comertului nu poate inregistra cesiunea pana cand nu primeste dovada acordului ANAF cu privire la constituirea acestor garantii. Daca obligatiile de plata nu sunt stinse in termen de 60 de zile de la inregistrarea cesiunii in registrul comertului, garantiile constituite se executa.
Art. V. - (1) Cesiunea partilor sociale ale asociatului unei societati cu raspundere limitata care detine controlul societatii, in sensul art. 25 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, este opozabila organului fiscal central in urmatoarele conditii:
a) in termen de 15 zile de la data cesiunii, cedentul, cesionarul sau societatea notifica organului fiscal central actul de transmitere a partilor sociale si actul constitutiv actualizat cu datele de identificare a noilor asociati;
b) daca societatea inregistreaza obligatii fiscale restante precum si alte creante bugetare individualizate in titluri executorii emise potrivit legii si existente in evidenta organului fiscal central in vederea recuperarii, aceasta sau cesionarul constituie garantii potrivit art. 211 lit. a) si/sau b)din Legea nr. 207/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, care sa acopere valoarea obligatiilor restante cuprinse in certificatul de atestare fiscala emis potrivit alin. (2);
c) la inregistrarea cesiunii in registrul comertului daca societatea inregistreaza obligatii fiscale restante, precum si alte creante bugetare individualizate in titluri executorii emise potrivit legii si existente in evidenta organului fiscal central in vederea recuperarii, se prezinta dovada acordului organului fiscal cu privire la constituirea de garantii.

10) Capital social minim la SRL – legat de cifra de afaceri

• SRL nou: capital minim 500 lei.
• SRL existent: daca cifra de afaceri neta precedenta depaseste 400.000 lei, capital minim devine 5.000 lei (majorare pana la sfarsitul exercitiului urmator constatarii).
• Capitalul nu poate fi redus sub minimul legal; nerespectarea termenului de majorare: dizolvare la cerere (inclusiv ONRC). Puteti evita dizolvarea daca aduceti capitalul la minim inainte de ramanerea definitiva a hotararii.
• Facilitate: pentru majorari pana la 31.12.2026, -50% la tariful de publicare in M.Of. Partea a IV-a (daca actul vizeaza exclusiv majorarea).
 
(2) In cazul societatilor cu raspundere limitata nou infiintate, valoarea minima a capitalului social este de 500 lei.
(3) Valoarea minima a capitalului social se majoreaza pana la finalul exercitiului financiar urmator celui in care se constata cresterea cifrei de afaceri nete raportata prin situatiile financiare anuale ale exercitiului financiar precedent.

11) „Taxa pe afiliati” – noul art. 25^1 CF (limita de deductibilitate 1%)

Cui se aplica: contribuabili (altii decat art. 15) cu cifra de afaceri ≤ 50 mil. euro (cei peste 50 mil. euro sunt in afara regulii) care au cheltuieli cu drepturi de proprietate intelectuala, management si consultanta catre afiliati nerezidenti.
Cum functioneaza:
• Daca in raportarile pentru 2024 ponderea acestor cheltuieli > 1% din total cheltuieli, atunci in anul de calcul  se deduce doar pana la 1% din totalul cheltuielilor contabile din anul de calcul.
• Bancile sunt exceptate.
• Din 2027, ponderea si baza de calcul se vor stabili pe baza unei declaratii fiscale speciale (ordin MF/ANAF).
• Daca se aplica aceasta limitare, pentru aceste sume nu mai aplici si regulile generale de deductibilitate de la art. 25 (evita dubla limitare).
• Asa-numita „taxa pe afiliati” reprezinta, in fapt, o limita de deductibilitate pentru tranzactiile cu afiliatii, care nu tine cont de substanta economica a tranzactiilor, necesitatea si nivelul de documentare a serviciilor primite de la partile afiliate, ci reprezinta doar un criteriu cantitativ prin care sunt penalizate companiile care apeleaza la suportul grupului pentru a-si desfasura activitatea in cele mai bune conditii.

12) IMCA – „recapture” pe active (art. 45 alin. (24))

Daca s-au scazut din baza IMCA imobilizari in curs/active (potrivit regulilor vechi) trebuie sa mentii activele in patrimoniu cel putin jumatate din durata de viata. In caz contrar, recalculezi IMCA, depui declaratie rectificativa si platesti accesorii. Exceptii: reorganizari, lichidare/faliment, distrugeri dovedite, obligatii legale de scoatere din functiune.

13) Persoane fizice – cazare si inchirieri (noi art. 68^3, 83, 85)

• Servicii de cazare (activitati independente) – art. 68^3:
• venit net = venit brut – forfetar 30%; impozit final 10%; 
• evidenta simplificata (doar Registrul de evidenta fiscala la venituri); obligatoriu „Fisa de ocupare”. Se aplica si cand se detin >7 camere inchiriate in regim hotelier (se considera activitate independenta).
• Inchiriere pe termen scurt (1–7 camere) – art. 85: identic (forfetar 30%, impozit 10%, fisa de ocupare; conversie valuta la curs BNR din ziua anterioara incasarii). Declarare si plata prin Declaratia Unica.
• Inchirieri clasice (altele decat scurt si arenda) – art. 84 si 84^1: forfetar 20%; daca platitorul e PJ, retine la sursa la fiecare plata.
Pierderile din 2025 la aceste activitati devin definitive (nu se reporteaza).

14) CASS pentru veniturile din activitati independente contracte activitate sportiva: 72 salarii

Persoanele fizice care in cursul anului fiscal obtin exclusiv venituri din activitati independente realizate in baza contractelor de activitate sportiva, pentru care platitorii de venituri au obligatia calcularii, retinerii, platii si declararii contributiei de asigurari sociale de sanatate in situatia in care baza anuala de calcul, din una sau mai multe surse de venit cumulate, este mai mica sau egala cu nivelul de 72 de salarii minime brute pe tara, nu au obligatia depunerii Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, prevazuta la art. 122, in vederea stabilirii contributiei de asigurari sociale de sanatate.
In cazul veniturilor realizate in baza contractelor de activitate sportiva, platitorii veniturilor prevazuti la art. 68^1 alin. (2) calculeaza si retin contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de catre beneficiarul venitului, la momentul platii venitului, prin aplicarea cotei prevazute la art. 156 asupra bazei de calcul egale c? venitul brut, care nu poate fi mai mare decat cea corespunzatoare unei baze anuale de calcul egale cu nivelul de 72 de salarii minime brute pe tara. Platitorul de venit depune declaratia prevazuta la art. 147 alin. (1) si plateste contributia pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a fost retinuta.

15) Inchirierea prin platforme (Booking, Airbnb) 

Ce venituri intra in categorie
Sunt considerate „venituri din prestarea de servicii de cazare” sumele obtinute de operatorii economici definiti de legislatia turismului (contribuabili ai prezentului titlu) pentru punerea la dispozitie, pe zile, a unui spatiu amenajat pentru innoptare.
 
Venitul net anual se stabileste din venitul brut prin aplicarea unei cote forfetare de cheltuieli de 30%.
Venitul brut inseamna totalul sumelor incasate in bani si/sau echivalentul in lei al avantajelor in natura in cursul anului.
 
Ce NU intra in venitul brut
Comisionul retinut de platformele care faciliteaza inchirierea pe termen scurt (ex.: marketplace online, platforma, portal) NU se include in venitul brut.
Sumele primite in valuta se convertesc in lei la cursul BNR din ultima zi bancara anterioara incasarii.
Veniturile realizate doar intr-o parte a anului sau in mai multe fractiuni din acelasi an se trateaza ca venit anual.
Impozitul anual este final si se calculeaza cu 10% aplicat asupra venitului net anual determinat ca mai sus.

16) Piete financiare & cripto

• Titluri de valoare: impozit retinut la sursa de intermediar – 3% daca detinute >365 zile, 6% daca ≤365 zile (FIFO).
• Derivate: aceleasi cote (3%/6%) in functie de perioada detinere.
• Cripto: impozit 16% auto-impus prin Declaratia Unica; neimpozabil sub 200 lei/tranzactie daca total castiguri/an ≤600 lei.

17) Plati moderne & cont bancar (in vigoare 1 ian. 2026)

• Toate entitatile (PJ, PFA, II/IF, profesii libere, asocieri etc.) trebuie sa efectueze incasari/plati si prin mijloace moderne (card, aplicatii de initiere plati).
• Obligatie de cont de plati in Romania/Trezorerie: deschidere in max. 60 zile de la infiintare; mentinere pe toata perioada activitatii; amenzi 3.000–10.000 lei pentru nerespectare.
• Acceptare plati moderne: institutii publice, utilitati, operatori economici – obligatie de a accepta card/plati moderne (exceptati daca toate operatiunile se fac exclusiv prin conturi la banci; exceptie temporara daca nu exista retele de comunicatii).

18) Cote aditionale locale (art. 489, 489¹)

• Cotele aditionale la impozite/taxe locale pot ajunge pana la +100% fata de nivelul maxim din Cod (dublare).
• Consiliile pot acorda scutiri/reduceri temporare (max. 2 ani fiscali) pe baza unei analize cost-beneficiu si criterii predefinite, cu evaluari intermediare; plafon total scutiri/reduceri: ≤5% din veniturile locale din anul precedent.

19) Taxa logistica pentru colete extracomunitare 

Din 1 noiembrie 2025: 25 lei/colet pentru colete cu valoare declarata < 150 €, livrate in Romania din afara UE (vanzari la distanta).
• Cine datoreaza: furnizorul/senderul sau platforma; cine colecteaza/declara: operatorul postal care preda coletul destinatarului (declara pana la 25 ale lunii urmatoare; vireaza taxa pana la 25).
• Obligatii: trasabilitate, pastrare evidente 5 ani; nerespectarea obligatiilor → amenzi (2.000–10.000 lei) si, pentru taxa colectata dar neplatita in 30 de zile de la declarare, infractiune (inchisoare 1–5 ani sau amenda).
• Nu se aplica daca livrarea nu s-a efectuat catre destinatarul din RO; nu se restituie la returul in 14 zile .

20) Alte prevederi institutionale (pentru conformare)

• ONJN, Autoritatea Vamala, ANAF – Antifrauda: testari psihologice/avize de integritate periodice; utilizarea body-cam si inregistrari foto-audio-video in actiuni; reguli de stocare 6 luni si GDPR.
Impact practic pentru contribuabili: controale mai documentate (video), intensificare trasabilitate; pastrati documentatia si accesul la locatii/echipamente conform legii.
 
 

Cum vi s-a parut articolul?

(1 stea = nesatisfacator - 5 stele = excelent)

Parerea dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim constant produsele si serviciile
Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalCodulFiscal.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Legea Austeritatii 2025. Raspunsuri pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Studii de caz si articole despre proiect de lege

Consumatorii romani, mai bine protejati: informatii clare in limba romana si birouri fizice de asistenta pentru comerciantii non-UE

de Profeanu Laura 08 Sep 2025
O noua initiativa legislativa, aflata la inceputul parcursului parlamentar, urmareste sa consolideze protectia consumatorilor din Romania. Modificarile propuse la Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 ar aduce obligatii suplimentare pentru producatori si comercianti, atat din Uniunea Europeana, cat si din afara acesteia, punand accent pe informarea in limba romana si pe accesul facil la servicii de ...

Noutati in fiscalitatea locala: al doilea pachet de masuri al Guvernului Bolojan

de Profeanu Laura 01 Sep 2025
La scurt timp dupa intrarea in vigoare a primului pachet fiscal-bugetar (Legea nr. 141/2025), Guvernul revine cu o noua etapa de reforma, de aceasta data sub coordonarea Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei (MDLPA). Proiectul de lege aflat in dezbatere publica urmareste consolidarea finantelor locale printr-o combinatie de majorari de venituri si optimizari ...

Mirosurile intra din nou in atentia autoritatilor: metodologie si plan de gestionare in consultare publica

de Profeanu Laura 25 Aug 2025
Dupa ani de amanari, Ministerul Mediului a publicat in transparenta doua proiecte importante pentru aplicarea Legii nr. 123/2020, cunoscuta drept „Legea mirosurilor”: Metodologia de stabilire a nivelului de disconfort olfactiv si Planul de gestionare a disconfortului olfactiv. Desi legea prevedea ca aceste norme sa fie elaborate in cel mult sase luni de la intrarea sa in ...

Proiect de OUG pentru modificarea Legii impozitului minim global: ce schimbari sunt pregatite?

de Profeanu Laura 25 Aug 2025
Guvernul a publicat in dezbatere un proiect de ordonanta care vizeaza modificarea si completarea Legii nr. 431/2023 privind impozitul minim global. Actul normativ transpune Directiva (UE) 2022/2523 privind Pilonul 2 si se aplica grupurilor multinationale si grupurilor nationale de mari dimensiuni. Modificarile propuse deriva din observatiile formulate in procesul de autoevaluare la nivel ...

Pensiile private: Guvernul aproba proiectul de lege privind mecanismul de plata. Urmeaza dezbaterea in Parlament

de Profeanu Laura 22 Aug 2025
Guvernul a adoptat, intr-o forma revizuita, proiectul de lege care stabileste modul de plata a pensiilor private. Documentul aduce completari cadrului legislativ actual, care reglementeaza doar perioada de acumulare, si introduce mecanisme clare pentru transformarea sumelor din conturile personale in venituri lunare la pensionare. Adoptarea acestei reglementari vine pe fondul presiunilor ...

Proiect de modificare a legii insolventei: reguli mai dure pentru "persoanele strans legate de debitor" si raspundere extinsa pentru intrarea in insolventa

de Profeanu Laura 21 Aug 2025
Ministerul Justitiei a lansat recent in dezbatere publica un proiect de lege care aduce schimbari majore in materia insolventei si a organizarii activitatii practicienilor in insolventa. Demersul face parte din Planul Bugetar-Structural National 2025–2031 si urmareste atat reducerea duratei procedurilor, cat si cresterea gradului de recuperare a creantelor, in special a celor ...
Vezi toate studiile de caz despre proiect de lege keyboard_double_arrow_right
x