Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Iulie 2025

Tratamentul contabil si fiscal al stocurilor lipsa din gestiune

Intrebare: O societate prezinta in balanta la data de 31.12.2023 un sold la contul de marfa in valoare de 60.000 lei. Stocul de marfa este din data de 01 aprilie 2013 (el se regaseste doar scriptic in balanta de verificare dar faptic, aceste produse nu mai exista). Mentionez, ca firma nu mai este platitoare de TVA incepand cu data de 01.01.2023 si are statul de platitoare de impozit pe profit. Administratorul societatii a hotarat ca la data de 31.12.2023 sa se inchida acest sold de marfa. Care sunt inregistrarile contabile privind scoaterea acestora din gestiune? Exista obligativitatea de ajustare a TVA-ului? Cum se procedeaza in acest sens, avand in vedere ca firma nu mai este platitoare de TVA? Mentionez, de asemenea ca firma nu a mai desfasurat activitate incepand cu data de 01 aprilie 2013. Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

17Iun2025

Acordarea unei burse de studii de catre o fundatie non-profit: conditii, declarare si deductibilitate

de Profeanu Laura valabil la 17 Iun 2025
Intrebare:  In ce conditii o fundatie non profit poate acorda o bursa de studii pe o perioada de 2 ani  in valoare de 1000 lei pe luna unui student care se pregateste in domeniul de activitate al fundatiei. Cum se declara si cum se considera deductibila tinand cont ca fundatia are doar activitate fara scop patrimonial? 
13Iun2025

Regim fiscal cheltuieli deplasare salariati in strainatate

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: Societatea nostra face parte dintr-un grup francez. In luna iunie firma mama organizeaza ateliere de lucru pe toate departamentele cu salariatii din filiale, in Franta si, pentru ca in 2025 se aniverseaza 30 de ani de la infiintarea firmei, se va organiza si un eveniment in acest sens. Din partea firmei din Romania vor participa 20 de salariati din toate departamentele. Durata deplasarii ...
20Mar2025

Factura reparatii auto suportata de asigurator

de Vera Constantin valabil la 20 Mar 2025
Intrebare: Am primit pentru prima oara de la un service auto o factura de reparatii autoturism (a firmei), pe dosar de dauna. Pe factura scrie: FACTURA SE ACHITA DE CATRE ASIGURATOR (asiguratorul celeilaltei masini care a provocat accidentul). Cred ca este nepotrivit sa inregistrez cheltuieli care nu ne apartin, mai ales ca nu vom avea de la firma de asigurari un document justificativ pe baza caruia sa ...
14Mar2025

Deplasare salariat cu masina personala

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Care este regimul fiscal si contabil cu cheltuielile cu combustil decontate unui angajat cu masina personala cu contract de comodat pentru deplasare de la locul de munca acasa si invers? In ce cuantum se pot acorda aceste sume? Reprezinta benefit in kind pentru angajat? Este nevoie de foaie de parcus in acest caz?
05Mar2025

Factura emisa pe numele salariatului. Modalitate recuperare cheltuiala

de Florentina Buzea valabil la 05 Mar 2025
Intrebare: Un angajat a achizitionat un serviciu necesar pentru desfasurarea activitatii societatii, dar, dintr-o eroare, a furnizat datele personale pentru facturare, iar furnizorul nu vrea sa storneze si sa refactureze acest servicu catre societate. In ce conditii poate sa-si recupereze angajatul contravaloarea acestui serviciu de la angajator?
02Dec2024

Vanzare autoturism. Plata asigurare si rovinieta in avans

de Vera Constantin valabil la 02 Dec 2024
Intrebare: Societatea vinde un autoturism din activul firmei catre un tert in luna octombrie. Pentru acest autoturism au fost platite asigurari rca si casco (platite trimestrial, de exemplu au fost platite in luna septembrie pentru lunile octombrie-decembrie) precum si impozit auto platit la inceputul anului si rovinieta. Daca societatea a vandut autoturismul in luna octombrie, sumele deja platite pentru ...
x